Vejledninger
•
Gæst
Genbook en annulleret reservation
Genbook en annulleret reservation
Har du ændret planer? Intet problem! Du kan ikke gendanne annullerede reservationer, men du kan kontakte værten og booke en ny reservation.
Book som normalt. Værten kan også sende dig et særtilbud
Vi anbefaler, at du sender en besked til værten for at fortælle om din plan om at booke igen.
Du kan booke en reservation af værtens bolig igen, som du gjorde før. Værten kan også sende dig et særtilbud med de bookingdetaljer, I har aftalt. Du har 24 timer til at acceptere særtilbuddet, og når du har accepteret, bekræftes din reservation automatisk.
Sådan anmoder du om en fuld refusion af din oprindelige annullerede reservation
Hvis du ikke fik en fuld refusion for den oprindelige annullerede reservation, kan du kontakte os for at anmode om en fuld refusion, når du har booket igen.
Send en besked til værten for at booke igen
- Gå til Rejser, og klik på Annulleret
- Tryk på den reservation, du vil booke igen
- Klik på Send besked til vært
- Gå til Rejser , og tryk på Annulleret
- Tryk på den reservation, du vil booke igen
- Tryk på Send besked til vært
- Gå til Rejser , og tryk på Annulleret
- Tryk på den reservation, du vil booke igen
- Tryk på Send besked til vært
- Gå til Rejser, og tryk på Annulleret
- Tryk på den reservation, du vil booke igen
- Tryk på Send besked til vært
Hjalp denne artikel?
Relaterede artikler
- Vært
Gendan en annulleret reservation for en gæst
Hvis du vil gendanne en annulleret reservation, skal du kontakte gæsten og bede vedkommende foretage en ny reservation. - Gæst
Sådan finder du en oplevelses bookingbekræftelse
Du kan finde bookingbekræftelsen under dine rejser, og vi sender dig en e-mailbekræftelse, når du har booket din oplevelse. - Gæst
Hvordan booker jeg en rejse med rejsekredit fra en henvisning?
Kvalificerede rejsekreditter føjes automatisk til din konto. Din rejsekredit vil blive vist på betalingssiden, når du betaler for din næste …