Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Vejledninger
Gæst

Genbook en annulleret reservation

Har du ændret planer? Intet problem! Du kan ikke gendanne annullerede reservationer, men du kan kontakte værten og booke en ny reservation.

Book som normalt. Værten kan også sende dig et særtilbud

Vi anbefaler, at du sender en besked til værten for at fortælle om din plan om at booke igen.

Du kan booke en reservation af værtens bolig igen, som du gjorde før. Værten kan også sende dig et særtilbud med de bookingdetaljer, I har aftalt. Du har 24 timer til at acceptere særtilbuddet, og når du har accepteret, bekræftes din reservation automatisk.

Sådan anmoder du om en fuld refusion af din oprindelige annullerede reservation

Hvis du ikke fik en fuld refusion for den oprindelige annullerede reservation, kan du kontakte os for at anmode om en fuld refusion, når du har booket igen.

Send en besked til værten for at booke igen

    1. Gå til Rejser, og klik på Annulleret
    2. Tryk på den reservation, du vil booke igen
    3. Klik på Send besked til vært
    Hjalp denne artikel?

    Relaterede artikler

    Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
    Log ind, eller tilmeld dig