Vejledninger
Hvordan annullerer jeg min reservation af en oplevelse?
Hvordan annullerer jeg min reservation af en oplevelse?
Note: If you need to cancel your reservation because of the coronavirus (COVID-19), please review our article on options for cancellation.
Once you go through the cancellation process, you’ll be able to review the refund amount before you finalize the change.
To cancel an experience reservation:
- Go to Trips and click the reservation you’d like to cancel
- Click Change or cancel
- Click Next under Cancel my reservation
- Choose the reason for your cancellation, then click Continue
- [Optional] Add a message for the host, then click Continue
- Review the refund details, then click Cancel my reservation to finalize
Note: You’ll receive a message to confirm the cancellation. Refunds normally arrive within ten business days. Some payment methods and regions might take longer. Find out more.
Hjalp denne artikel?
Relaterede artikler
- Gæst
Find annulleringspolitikken for din oplevelsesreservation
Refusionsbeløbet afhænger af værtens annulleringspolitik og det tidspunkt og den dato, du annullerer. - Gæst
Bekæmpelse af had, chikane og forskelsbehandling
Vi ønsker, at vores værter og gæster skal have ophold og Oplevelser uden chikane og diskrimination. - Gæst
Refusioner for oplevelser
Find oplysninger om, hvad du kan gøre, hvis du har et problem med rejsen, der forhindrer dig i at gennemføre en Airbnb-oplevelse, og du ikke…