Genaktivering af et opslag

Sørg for, at dit opslag er opdateret, og følg derefter fire enkle trin.
Af Airbnb den 4. jan. 2024
2 minutters læsning
Opdateret 4. jan. 2024

Nogle gange er opslag nødt til at blive deaktiveret på grund af et vedligeholdelsesproblem, renovering, suspendering eller noget andet. Det er nemt at genaktivere det, når du er klar.

Sådan gør du dit opslag klar til genaktivering

Gennemgå dit opslag for at sikre dig, at det er korrekt. Hvis dit opslag blev deaktiveret på grund af et kvalitetsproblem, skal du tage hånd om problemet og sikre, at dit opslag afspejler opdateringerne, før du genaktiverer.

Dobbelttjek disse ting.

  • Prissætning: Sammenlign din pris per nat med gennemsnitspriserne for lignende opslag i nærheden for at se, om de afspejler det aktuelle marked eller bør opdateres.
  • Tilgængelighed: Hold din kalender opdateret for at undgå at annullere reservationer.
  • Billeder: Tag nye billeder af høj kvalitet, der afspejler din boligs aktuelle tilstand.
  • Faciliteter: Medtag eventuelle nye faciliteter, eller overvej at tilføje faciliteter, som gæster ønsker.
  • Opslagstitel: Brug en kort og letlæselig titel for at få din bolig til at skille sig ud i søgeresultaterne.
  • Opslagsbeskrivelse: Opstil de rigtige forventninger med klare og præcise oplysninger.
  • Ind- og udtjekning: Sørg for, at dine indt- og udtjekningsinstruktioner stadig er korrekte.
  • Udtjekningsopgaver: Gennemgå de grundlæggende opgaver, som gæster skal udføre, før de forlader stedet, f.eks. at slukke lyset eller låse døren.

Genaktivering af dit opslag

Processen med at genaktivere et opslag er enkel. Følg disse trin.

  1. Gå til Opslag, og vælg det opslag, du ønsker at genaktivere.
  2. Under Grundlæggende oplysninger skal du gå til Opslagsstatus.
  3. Skift Opslagsstatus til Opslået.
  4. Tryk eller Klik på Gem.

Når du ændrer din status til Opslået, kan gæster normalt finde din bolig i søgeresultaterne inden for 24 timer, men det kan tage op til 72 timer.

Hvis du bruger API-forbundet software, kan du få adgang til disse funktioner fra din software, hvis din udbyder har integreret dem. Hvis ikke, skal du kontakte din udbyder for at finde ud af, hvornår de er tilgængelige.

Oplysningerne i denne artikel kan være ændret siden offentliggørelsen.

Airbnb
4. jan. 2024
Var det en hjælp?