Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Vejledning
Gæst

Sådan ændrer du en reservation

Har du brug for at ændre en reservation? Det kan ske, og vi er klar til at hjælpe. Sådan trækker du anmodninger tilbage, ændrer datoer og tilføjer eller fjerner gæster, så din reservation forløber så problemfrit som muligt.

Foretag ændringer af din rejse, inden du ankommer

Vil du foretage ændringer, inden du ankommer? Heldigvis kan du klare det meste under Rejser – du skal bare finde din reservation, lave dine justeringer (f.eks. datoer eller antal gæster) og indsende en anmodning om ændring af rejsen til din vært. Mens du venter på at få svar, kan du også tjekke din anmodningsstatus under Rejser eller sende en besked direkte til værten.

Bemærk, at det for nogle hotelophold kan være nødvendigt at kontakte hotellet direkte for at ændre din reservation.

Ændr datoerne for din reservation
Send en anmodning til din vært om at ændre din rejse til andre datoer eller for at forkorte eller forlænge din reservation.

Ændr antallet af gæster for din reservation
Find ud af, hvordan du tilføjer eller fjerner gæster fra din reservation.

Tjek status for din anmodning om ændring af en rejse
Find ud af, hvordan du får en opdatering på status for en anmodning om ændring.

Træk en anmodning om ændring af rejse tilbage
Få oplysninger om, hvordan du trækker en anmodning om ændring af rejse tilbage, inden den er blevet godkendt.

Ændr din Oplevelsesreservation

Foretag ændringer under dit ophold eller efter udtjekning

Er du allerede taget af sted og vil gerne ændre dine reservationsdatoer? Indsend en anmodning om ændring af rejse under Rejser – hvis din vært accepterer, vil din reservation blive opdateret, og du vil enten blive opkrævet betaling eller få en refusion. Men hvis du vil blive længere, og din reservation allerede er overstået, skal du indsende en ny reservationsanmodning til din vært.

Ændring af din reservation under en rejse
Find ud af, hvordan du indsender en anmodning om at ændre en rejse til godkendelse af din vært.

Forlæng dit ophold
Få oplysninger om, hvordan du forlænger din reservation.

Hvis en vært tilbyder dig et andet overnatningssted
Læs mere om, hvad der sker under disse omstændigheder, og hvilke valgmuligheder du har.

Hjalp denne artikel?

Relaterede artikler

Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig