Anmod om en refusion
Hvis du vil anmode om refusion før eller efter din rejse, kan anmodninger om refusion, uanset beløb, klares via vores Løsningscenter. Bemærk, at Løsningscenteret muligvis ikke kan bruges i forbindelse med visse hotelophold.
Vi anbefaler, at du drøfter eventuelle refusionsbeløb med din vært via jeres samtaletråd på Airbnb, inden du indsender en anmodning i Løsningscenteret. Men hvis du og din vært ikke kan blive enige, har du mulighed for at bede Airbnb om hjælp med at finde en løsning. Problemer skal rapporteres til Airbnb inden for 72 timer, efter at de opdages, for at være kvalificeret i henhold til vores Politik for ombooking og refusion.
Bemærk: Du har op til 60 dage efter din reservations udtjekningsdato til at indsende en anmodning til Løsningscenteret.
Relaterede artikler
- Gæst
Hvad bliver refunderet, når du annullerer en reservation
Få mere at vide om din refusion for en annulleret rejse eller oplevelse. Spor refusioner og kvitteringer
Hvem kan lide at lede efter en kvittering i deres pung? Ingen. Vi er klar til at hjælpe dig med at gøre det nemt.