Tilbyd et 5-stjernet ophold
Sæt forventningerne
Sørg for, at din opslagsbeskrivelse giver et komplet og præcist billede af din bolig.
Undlad at opreklamere boligen. Fremhæv det bedste ved boligen og dens særpræg, fra spabadet eller pejsen til de knirkende gulvbrædder eller støj fra gaden.
Upload billeder af høj kvalitet, og gør opmærksom på eventuelle problemer fra din opslagsbeskrivelse i billedtekster. Gå efter to til tre billeder per rum eller område, herunder eventuelle vigtige faciliteter.
Brug ikke ultrabrede vinkler, og overrediger ikke billederne, da det kan få værelserne til at se større eller lysere ud, end de er.
God kommunikation
Husk, at du er den eneste kontaktperson for gæster, der bor i din bolig.
Vær proaktiv, og bekræft, at gæster har alt, hvad de har brug for, før indtjekning, f.eks. anvisninger og instruktioner til at komme ind.
Svar så hurtigt som muligt på gæsters beskeder.
Brug inkluderende sprog i dine beskeder, hvilket er afgørende for at byde alle gæster velkommen.
Brug Airbnb-appen og værktøjer som hurtige svar og planlagte beskeder til at lette kommunikationen.
Send indtjekningsinstruktioner mindst 24 timer i forvejen, så gæsterne har tid til at læse dem og stille spørgsmål. Dette er især vigtigt for gæster med tilgængelighedsbehov.
Byd gæsterne velkommen
Nogle gange er forskellen mellem en fire- og femstjernet anmeldelse noget så simpelt som at være opmærksom på detaljer.
Renhed er afgørende. Sørg for, at alle overflader, gulve og tekstiler er rene og støvet af. Kig efter hår efter rengøring eller tegn på snavs eller støv. Selvom din bolig er lækker, skal den være helt ren for at få femstjernede omtaler.
Tilføj et personligt præg ved at efterlade en velkomstbesked eller sende en velkomstbesked i appen.
Få din bolig til at føles som et hjem. Hvis den for eksempel har køkken, kan du overveje fylde det med gryder og pander, service til servering og det vigtigste køkkengrej.
Små detaljer betyder meget. Du kan lægge et tæppe på en sofa eller sørge for, at der er kaffe eller te.
Forpligtelser ifm. reservationer
Som en del af grundreglerne for værter bør du ikke annullere bekræftede reservationer. Hvis en annullering er uundgåelig, bør du gøre dit bedste for at annullere så tidligt som muligt. Kontakt Airbnb, hvis du har brug for hjælp.