Gæstesuite
4,87 ud af 5 i gennemsnitlig bedømmelse, 127 omtaler4,87 (127)Tag til havet fra en charmerende gæstesuite
Tatiana West er en unik bolig med en dristig, hedonistisk indretning, der er hævet af de udtryksfulde kunstværker, der findes overalt. Sid i stuen, hvor sorte og hvide armaturer har røde farver, og nyd at være ude på den solrige balkon.
Tantina West optager den større del af et 100 kvadratmeter hus, som er adskilt i to forskellige lejligheder, der kun er forbundet af den lange balkon.
Værelser:
Stue - Sofa, sofabord, andre siddepladser.
Soveværelse - King size seng, stor garderobe.
Balkon: Udendørs siddepladser, sofabord og spisebord.
Køkken - Fuldt udstyret, stort køleskab, mikroovn, ovn, KitchenAid, tonsvis af opbevaring og arbejdsplads...
Badeværelse - Brusebad, hylde, toilet, håndvask.
Anden balkon - varierende møbler og siddepladser arrangementer, deles med den anden lejlighed.
Tantina er stor. Tantina er rummelig og den ånder. Tantina er elegant, med moderne, enkel indretning og hedonistiske møbler arrangementer. Tantina er enkel, men sofistikeret, og manifestationen af komfort.
Den gratis parkering, indgangen, terrassen, begge balkoner, soveværelse, stue, køkken, badeværelse og entré.
Mindst en af værterne vil være i et nærliggende hus, der er tilgængeligt for eventuelle problemer, spørgsmål eller anmodninger.
Hjemmet er i en fremragende beliggenhed med de glitrende kyststrande kun et par minutters gang væk. Offentlig transport er i nærheden, hvilket gør det nemt at gå til centrum af byen for at nyde lækre lokale fødevarer og livlig underholdning.
- En gratis parkeringsplads, spørg efter mere.
_____________________________________________________________
At nå Tantina ved ankomsten
Fra lufthavnen - medmindre du har arrangeret en afhentning (som vi kan arrangere for dig) eller ven til at hente dig, har du valget mellem en shuttle bus, biludlejning, offentlig transport og taxa.
•Tantina tilbyder normalt arrangeret transport til lejligheden for 20 EUR fra/til lufthavnen, med priser for andre steder varierende.
•Taxi - Medmindre flere fly ankom, bør der være nogle venter.
Det vil få dig direkte til Tantina, på mindre end 30 minutter for omkring
30-50 euro.
•Shuttle bus - Den hvide bus med billeder af byen lige udenfor
af terminalen. Man er klar efter hver flyvning lander og forlader, når
alle går om bord. En billet koster 6 euro. Det vil få dig til bussen
terminal eller Pile Gate. Du kan tage bus nummer 7 fra busterminalen, og 5/6/2a fra Pile Gate(flere detaljer i den offentlige transport sektion).
•Biludlejning - Der er mange biludlejningsfirmaer i lufthavnen, med
priserne varierer meget. Gennemsnit på et sted omkring 30-40 euro
til last minute udlejning. Hvis du ønsker at leje, bør du helt sikkert
•Offentlige busser - Busser 11, 27 og 38 vil få dig fra lufthavnen til lufthavnen.
bus terminal for omkring 3 euro per person. Men de er sjældne,
løber kun 3 gange om dagen.
For alle disse oplysninger og mere besøg lufthavnens hjemmeside: (hjemmeside skjult).
Fra busterminalen - uanset om du ankom med bus eller kom her fra lufthavnen, vil dette være dit sidste stop, før du kommer til Tantina. Du kan tage bussen eller en taxa.
•Bussen - Bare vent på den 7 bus og komme ud på Pošta Lapad. Hvis
du er usikker på, hvor det er, vil enhver lokal i bussen vide og
når du forlader bussen, er Tantina kun en kort gåtur væk.
•Taxa - Der skal være taxaer, der allerede venter der, men hvis ikke bare ringe
nummeret på skiltet. En direkte billet til Tantina vil koste dig omkring
10 euro.
Kørsel
- Kørsel i Dubrovnik er ikke den bedste oplevelse i verden.
- Vejene er smalle, ofte én vej, med en uventet stor mængde trafiklys og fodgængerovergange.
På trods af alt det er faktiske trafikpropper meget sjældne, men det vil stadig være meget overfyldt.
-Hvis du går tabt, skal du bare stoppe og spørge en lokal (hvis det er muligt, prøv at huske et vartegn eller have et kort, fordi ingen kender gadenavnene).
-Parkering er forfærdeligt. Det kan koste op til 6 euro i timen uden for den gamle bydel, men da du ikke får en plads der alligevel, skal du bruge den offentlige garage. Det er omkring en 5-7 minutters gåtur og en time koster 3 euro. Men det bliver højst sandsynligt ikke fyldt op.
-En bil er fantastisk til at gå til nogle af de kølige områder uden for byen, men busser vil fungere fint.
Trafikpoliti tilstedeværelse er almindeligt uden for byen, og du vil få bøde for hastighedsoverskridelser, hvis de fanger dig. Det samme gælder for ikke at betale parkeringsafgifter.
-Kørsel er absolut muligt, hvis du kan håndtere en smule irritation og parkeringsomkostninger.
_____________________________________________________________
Offentlig transport
- Bruger kun busser og dækker hele byen og alle omkringliggende områder.
- Busser er pålidelige, men fejler elendigt til tider.
Ligesom alt og overalt i byen vil busser være overfyldte og varme, men folk er ekstremt sjældent uhøflige, aggressive eller uhygiejniske.
-Tantina er et par minutter væk fra det vigtigste busstoppested i Lapad.
- Tre linjer går direkte til den gamle bydel:
6 - hver 10-15 minutter (dette er dybest set hovedlinjen i byen)
5 - hver time
2a - hver time (dog forskellige tidspunkter end 5).
-De første busser starter et sted mellem 05:00 og 06:00, mens de sidste er mellem 01:00 og 03:00. Dette afhænger af linjen og måneden.
-Besøg: (website skjult) for køreplan og mere information om busser.
- En busbillet koster næsten præcis 2 euro.
-En åben top tour bus er også tilgængelig.
Taxaer
-Taxier i Dubrovnik er rigelige og er tilgængelige via telefon eller på udpegede taxa samlinger.
- Det er meget sjældent, at man kan hilse på en, da byen er lille, og de ikke kører rundt, medmindre de er sammen med en kunde.
-Et taxi samlingssted er meget tæt på ovennævnte busstoppested, og du vil altid finde en taxa der.
En tur koster normalt 7-10 euro. Du kan altid forvente at betale en lignende pris, da byen er lille, det meste af prisen er startprisen, og der er kun en håndfuld destinationer.
-Taxis er til rådighed 0/24.
Generelt vil en taxa være billigere eller bare næppe dyrere end en bus til 3 eller flere personer.
-Taxis har ikke rigtig mange måder at snyde på, selvom de ville. Der er ikke ligefrem nogen cirkler at køre i, og der er normalt kun en eller to nogenlunde lige måder at komme et sted hen.
-Taxis kørsel til og fra lufthavnen opkræver omkring 30 euro. Det tager mindre end 30 minutter at komme dertil.
_____________________________________________________________
-Både busser og taxier har en eksklusiv genvej til den gamle bydel andre køretøjer ikke kan få adgang til og kan eller ikke kan have separate baner afhængigt af, hvordan byens ledelse føler, at særlige nanosekund.
_____________________________________________________________
Walking
-Unless gå til/længere end den gamle bydel eller uden for byen, er det meget let at gå.
-Tantina har alt hvad du behøver kun få minutter væk.
At gå til den gamle bydel er dog ikke en styrke. Det bør tage omkring 30 minutter med et sundt tempo og dækker en afstand, du normalt ville gå i centrum af enhver større by.
-Dub .ik er velegnet til gåture fra et byplanlægningsperspektiv.
-Mange afstande er kortere ved at gå, fortov (eller en erstatning) er stort set overalt, og der er masser af walking kun zoner.
- Geografisk er det mindre egnet til at gå. Der er næsten ingen flade områder, alt er i en hældning. Trapper er ret almindelige overalt.
Det bliver også ret varmt, hvilket kan gøre det mindre attraktivt at gå.
Alt i alt er en gåtur kun Dubrovnik oplevelse godt inden for fornuft og ville spare en betydelig mængde penge, mens du ikke ofrer for meget tid. Du kan altid ændre mening.
Cykling
-Dubwehik er ikke fladt på alle.
-Hvis du ikke tager en bil, vil du lejlighedsvis forventes at navigere trapper eller gøre store omveje.
- Der er ingen cykelstier eller stier.
- Der er ingen cykelstativer. Det er dog usandsynligt, at din cykel bliver stjålet. Der er masser af polakker bare i tilfælde.
- Cyklister er velkomne på Tantina, med rigelig plads til at holde cykler.
- Det er helt sikkert muligt, men udfordrende på flere måder. Men hvis du er den slags person til at ankomme på cykel, bør det ikke være meget af et problem.