Forenkling af kommunikation

Planlæg beskeder, og send hurtige svar for at vækste din virksomhed.
Af Airbnb den 4. jan. 2024
2 minutters læsning
Opdateret 4. jan. 2024

Planlagte beskeder og hurtige svar kan spare dig tid. Når du skriver disse beskeder, skal du huske på, at gæster er mere tilbøjelige til at læse dem, hvis de er rettidige og kortfattede.

Planlagte beskeder

Send automatisk planlagte beskeder til gæster, når de har foretaget visse handlinger, såsom at booke et ophold, tjekke ind og tjekke ud.

Overvej at bruge planlagte beskeder i disse tilfælde.

  • Bookingforespørgsel eller -anmodning: Svar med det samme (eller inden for højst 24 timer), når gæster kontakter dig.
  • Bookingbekræftelse: Tak gæsterne for bookingen, og fortæl dem, at du er klar til at svare på eventuelle spørgsmål.
  • Før indtjekning: Omkring 24 til 48 timer før skal du minde gæsterne om, hvor de kan finde indtjekningsinstruktioner, og eventuelt fortælle dem, hvordan de kommer ind.
  • Efter indtjekning: Spørg, hvordan det går, kort efter gæsterne ankommer.
  • Før udtjekning: Send en venlig påmindelse om dit udtjekningstidspunkt, aftenen før gæsterne skal af sted for at forhindre sene udtjekninger.
  • Efter udtjekning: Send en tak til gæsterne, og bed dem om at skrive en omtale. Gennemgå omtalen så hurtigt som muligt.

Hurtige svar

Svar på almindelige spørgsmål med et enkelt tryk eller klik ved at oprette hurtige svar. Du kan bruge de samme hurtige svar på tværs af alle dine opslag.

Tilpas dine svar med shortcodes, der automatisk udfylder gæste-, reservations- og opslagsoplysninger. Sørg for, at alle dine opslagsoplysninger er udfyldt, før du bruger shortcodes.

Nogle eksempler på shortcodes:

  • Gæstens fornavn
  • Indtjekningsdato
  • Indtjekningstidspunkt
  • Udtjekningsdato
  • Udtjekningstidspunkt
  • Indtjekningsmetode
  • Udtjekningsinstruktioner
  • Rutebeskrivelse
  • Guidebog
  • Husmanual
  • Ordensregler
  • Wi-fi-navn
  • Adgangskode til wi-fi

Hvis du bruger API-forbundet software, kan du få adgang til disse funktioner fra din software, hvis din udbyder har integreret dem. Hvis ikke, skal du kontakte din udbyder for at finde ud af, hvornår de er tilgængelige.

Oplysningerne i denne artikel kan være ændret siden offentliggørelsen.

Airbnb
4. jan. 2024
Var det en hjælp?