Sådan anmoder du om en refusion
Sådan anmoder du om en refusion
Skal du have en refusion? Første trin er at sende en besked til din vært for at finde en løsning. Hvis værten ikke kan hjælpe, kan vedkommende tilbyde dig en delvis refusion via Løsningscenteret. I disse artikler kan du få flere oplysninger om, hvordan refusioner fungerer, når tingene ikke går som planlagt.
- Vejledninger
Annullering under dit ophold
Vores politik for ombooking og refusion kan hjælpe med at dække situationer, hvor opslaget eller faciliteterne ikke er, som du forventede. - Vejledninger
Anmod om en delvis eller fuld refusion fra din vært
Anmodninger om refusion – uanset beløb – bør håndteres via vores Løsningscenter. - Vejledninger
Hvornår modtager du din refusion?
Refusioner udstedes næsten med det samme, og de fleste kommer inden for 15 dage, men for nogle betalingsmetoder og regioner kan det tage læn… - Vejledninger
Refusioner for oplevelser
Find oplysninger om, hvad du kan gøre, hvis du har et problem med rejsen, der forhindrer dig i at gennemføre en Airbnb-oplevelse, og du ikke… - Vejledninger
Sådan hjælper Løsningscenteret dig
Via Løsningscenteret kan du bede om eller sende penge for ting i forbindelse med din Airbnb-rejse. Gæster og værter kan bede Airbnb om hjælp…