Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.

Sådan anmoder du om en refusion

Skal du have en refusion? Første trin er at sende en besked til din vært for at finde en løsning. Hvis værten ikke kan hjælpe, kan vedkommende tilbyde dig en delvis refusion via Løsningscenteret. I disse artikler kan du få flere oplysninger om, hvordan refusioner fungerer, når tingene ikke går som planlagt.
  • Vejledninger

    Annullering under dit ophold

    Vores politik for ombooking og refusion kan hjælpe med at dække situationer, hvor opslaget eller faciliteterne ikke er, som du forventede.
  • Vejledninger

    Anmod om en delvis eller fuld refusion fra din vært

    Anmodninger om refusion – uanset beløb – bør håndteres via vores Løsningscenter.
  • Vejledninger

    Hvornår modtager du din refusion?

    Refusioner udstedes næsten med det samme, og de fleste kommer inden for 15 dage, men for nogle betalingsmetoder og regioner kan det tage læn…
  • Vejledninger

    Refusioner for oplevelser

    Find oplysninger om, hvad du kan gøre, hvis du har et problem med rejsen, der forhindrer dig i at gennemføre en Airbnb-oplevelse, og du ikke…
  • Vejledninger

    Sådan hjælper Løsningscenteret dig

    Via Løsningscenteret kan du bede om eller sende penge for ting i forbindelse med din Airbnb-rejse. Gæster og værter kan bede Airbnb om hjælp…