Ændring af en reservation
Ændring af en reservation
Er du nødt til at ændre en reservation? Det sker, og vi er klar til at hjælpe. Sådan trækker du anmodninger tilbage, ændrer datoer og tilføjer eller fjerner gæster, så din reservation forløber så problemfrit som muligt.
- Vejledninger
Ændr datoerne for din reservation
Indsend en anmodning om ændring af din rejse til din vært, hvis du vil ændre datoerne for din reservation. Hvis vedkommende accepterer, vil … - Vejledninger
Ændring af datoen eller tidspunktet for din oplevelsesreservation
Gå til dine rejseoplysninger for at ændre din reservation. - Vejledninger
Ændr antallet af gæster for din reservation
Du kan tilføje eller fjerne gæster fra din reservation ved at sende din vært en anmodning om ændring af rejse før eller under dit ophold. Du… - Vejledninger
Tjek status på din anmodning om ændring af en rejse
Du kan gå til dine rejser for at få en opdatering på status for en ændringsanmodning, eller du kan kontakte din vært direkte. - Vejledninger
Træk en rejseændringsanmodning tilbage
Du kan trække en rejseændringsanmodning tilbage, inden den er blevet godkendt. Gå til dine rejser for at finde anmodningen og annullere den. - Vejledninger
Hvis en vært tilbyder dig et andet overnatningssted
Det er altid op til dig, om du vil acceptere eller afvise en værts tilbud om et andet overnatningssted. - Vejledninger
Sådan ændrer du en reservation under en rejse
Hvis din rejse er påbegyndt, og du vil ændre din reservation, kan du gå til dine rejser for at indsende en ændringsanmodning til din vært. - Vejledninger
Forlæng dit ophold
Hvis din reservation er slut, kan du ikke indsende en ændringsanmodning. I stedet skal du booke en ny reservation.