Ændringer
Ændringer
- Vejledninger
Ændring af en reservation som vært
Du kan sende en ændringsanmodning til din gæst. Hvis gæsten accepterer, opdateres reservationen. - Vejledninger
Ændring eller annullering af din gæsts reservation inden for 24 timer før indtjekning eller under opholdet
Hvis du er nødt til at annullere den resterende del af en reservation, skal du sørge for at sende en besked til din gæst for at give vedkomm… - Vejledninger
Sådan svarer du på en gæsts anmodning om ændring af rejsen
Hvis din gæst vil ændre nogle detaljer ved sin bekræftede reservation (f.eks. forkorte rejsen eller tilføje flere nætter), skal vedkommende … - Vejledninger
Sådan ændrer du prisen på bekræftede eller afventende reservationer
Du kan ændre prisen for en bekræftet reservation ved at indsende en ændringsanmodning eller sende et særtilbud for en afventende anmodning. - Vejledninger
Sådan føjer du et rengøringsgebyr til en bekræftet reservation
Du skal have godkendelse fra din gæst for at føje et rengøringsgebyr til en bekræftet reservation eller en igangværende rejse. - Vejledninger
Hvis en gæst ikke svarer på din anmodning om ændring af en rejse
Hvis du ikke hører fra gæster, og din anmodning er vigtig eller presserende, kan du sende en besked, der minder dem om at acceptere eller af… - Vejledninger
Afvisning af en anmodning om ændring af rejsen
Både gæster og værter kan afvise en ændringsanmodning og beholde en reservation, som den er. - Vejledninger
Tilføjelse af ekstra gæster til en Oplevelse
Hvis ekstra gæster dukker op uanmeldt, kan værten vælge at tage imod dem eller afvise dem.