Forstå din reservationsstatus
Din reservationsstatus fortæller dig, hvordan det går.
Ankommer i dag
Gæsten ankommer inden for 24 timer.
Ankommer i morgen
Der ankommer snart gæster, men ikke inden for 24 timer.
Ankommer om __ dage
Gæsten tjekker inden for det nævnte antal dage. Det er en god ide at udskrive reservationsoplysninger og aftale indtjekning nu, hvis I ikke allerede har gjort det.
Afventer gæste-id
Værten kræver, at gæsten bekræfter sin identitet, inden rejseanmodningen accepteres. Gæsten har 12 timer til at gøre dette, ellers udløber anmodningen.
Afventer gæstens omtale
Gæsten har tjekket ud og har 14 dage til at skrive en omtale af sit ophold.
Afventer betaling
Rejseanmodningen blev accepteret, men gæstens betaling er ikke gennemført. Reservationen kan ikke bekræftes, før betalingen er gennemført, så vedkommende har 24 timer til at opdatere sine betalingsoplysninger. Ellers bliver reservationen annulleret uden sanktion.
Få flere oplysninger om reservationer, der afventer betaling.
Annulleret
Reservationen blev annulleret, sandsynligvis fordi:
- Gæsten ikke bekræftede sin identitet inden for perioden på 12
- Gæstens betaling ikke kunne gennemføres, og vedkommende ikke har opdateret sine betalingsoplysninger inden for 24 timer
Annulleret af dig/gæst/vært/Airbnb
Enten værten, gæsten eller Airbnb har annulleret en bekræftet reservation. Nogle gange kan Airbnb annullere på vegne af en vært eller gæst.
Tjekker ud i dag
Gæsten tjekker ud inden for 24 timer.
Afventende ændring
Enten værten eller gæsten har påbegyndt en rejseændring.
Bekræftet
Rejseanmodningen blev accepteret enten af værten eller automatisk via Øjeblikkelig booking. Airbnb har opkrævet betaling.
Er vært i øjeblikket
Gæsten er på rejsen i dette øjeblik. Fedt!
Invitationen er udløbet
Gæsten accepterede ikke sin forhåndsgodkendte invitation til at booke inden for 24 timer efter at have modtaget den. Vedkommende kan stadig booke boligen, men skal sende en ny rejseanmodning.
Invitationen er sendt
Værten har inviteret gæsten til at booke de viste datoer med automatisk bekræftelse. Gæsten har 24 timer til at acceptere ved at vælge Book nu.
Ikke muligt
De datoer, du har anmodet om, er ikke længere tilgængelige. Dette kan ske af flere grunde, herunder overlapning af reservationer eller en nylig opdatering af værtens kalender.
Tilbuddet er udløbet
Gæsten fik et særtilbud fra værten, men accepterede det ikke inden for 24 timer.
Tidligere gæst
Gæsten har afsluttet sin rejse.
Anmodningen blev afvist
Værten har afvist gæstens rejseanmodning, så gæsten bliver ikke opkrævet betaling.
Anmodningen er udløbet
Det tog enten værten eller gæsten mere end 24 timer at acceptere eller afvise anmodningen. Hvis gæsten stadig er interesseret, skal vedkommende sende en ny anmodning. Få flere oplysninger om afviste eller udløbne anmodninger.
Anmodningen er blevet trukket tilbage
Gæsten sendte en rejseanmodning, men besluttede derefter at annullere den.
Skriv en omtale af gæsten
Rejsen er slut, og værten har 14 dage til at skrive en omtale af gæsten.
Særtilbud sendt
Værten har inviteret gæsten til at booke de viste datoer til en anden pris end den angivne. Værter gør ofte dette for at tilbyde en rabat eller tilføje et ekstra beløb, f.eks. et kæledyrsgebyr, til reservationen. Gæsten har 24 timer til at acceptere ved at vælge Book nu, hvorefter reservationen automatisk accepteres.
Rejsen blev ændret af Airbnb
Vores kundesupportteam har ændret rejsedetaljerne på vegne af værten eller gæsten.
Rejseændringen blev afvist
Værten har afvist gæstens anmodning om at foretage ændringer af deres rejse.
Anmodning om rejseændring
Gæsten har anmodet om at ændre noget ved sin rejse. Hvis værten ikke accepterer, skal gæsten følge den oprindelige plan eller annullere.
Rejseændring sendt
Værten har anmodet om at ændre noget ved rejsen. Hvis gæsten ikke accepterer, skal værten følge den oprindelige plan eller annullere.
Rejsen blev afvist
Gæsten stillede et spørgsmål til rejsen, og værten afviste det, hvilket betyder, at gæsten ikke er kan sende en rejseanmodning. Dette kan skyldes en ændring i værtens tilgængelighed.
Forespørgsel
Gæsten har stillet et spørgsmål om specifikke datoer, men har endnu ikke sendt en rejseanmodning. Vi opfordrer værter til at svare inden for 24 timer og invitere gæster til at booke, afvise eller sende et særtilbud, inden forespørgslen udløber, så de kan opretholde deres svarrate. Hvis din status hedder "Forespørgsel – udløber snart", skal du kigge på kontrolpanelet I dag for at finde ud af, hvor mange timer du har tilbage til at svare, før det er for sent. Få flere oplysninger om, hvordan du kontakter værter.
Relaterede artikler
- Gæst
Find status på din reservation som gæst
Du kan tjekke status for din reservation ved at gå til din indbakke eller ved at gå til Rejser og finde din reservation. - Gæst
Find dine reservationsoplysninger
Du kan finde dine reservationsoplysninger, f.eks. din bekræftelseskode, i dine Beskeder eller under Rejser. - Vært
Find alle dine reservationer som vært
Gå til fanen I dag for at finde dine kommende reservationer fra gæster.