Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Vejledninger

Anmod om eller send penge i Løsningscenteret

En vært, der sender en delvis refusion for en manglende facilitet til sin gæst, en gæst, der sender en betaling for at ødelægge et kaffekrus til sin vært og meget mere – Løsningscenteret gør det nemt at håndtere pengerelaterede anmodninger om et Airbnb-ophold eller en Airbnb-oplevelse.

Anmod om penge fra din vært eller gæst i Løsningscenteret

  1. Klik på Løsningscenter og derefter på Anmod om penge
  2. Vælg reservationen, og klik på Vælg
  3. Under Hvad er denne anmodning for? skal du vælge den årsag, der bedst beskriver, hvorfor du anmoder om penge
  4. Indtast det beløb, du beder om
  5. Upload valgfrie vedhæftede filer, og skriv en bemærkning
  6. Klik på Næste og derefter på Anmod

Send penge til din vært eller gæst i Løsningscenteret

  1. Klik på Løsningscenter og derefter på Send penge
  2. Vælg reservationen, og klik på Vælg
  3. Under Hvad er denne betaling for? skal du vælge den årsag, der bedst beskriver, hvorfor du sender penge
  4. Angiv betalingsbeløbet, og skriv en bemærkning
  5. Klik på Næste
  6. Vælg en betalingsmetode, og klik på Bekræft og betal

Hvis udtjekningsdatoen for reservationen var for mere end 60 dage siden

Du kan kun indsende en ny Løsningscenteranmodning i op til 60 dage efter en reservations udtjekningsdato.

Du kan svare på en eksisterende anmodning i Løsningscenteret – f.eks. vælge at betale det fulde beløb, betale et andet beløb eller afvise anmodningen – mere end 60 dage efter udtjekning, så længe anmodningen blev indsendt inden for 60 dage efter udtjekning.

Hvis reservationen ikke er begyndt endnu

Værter kan bruge Løsningscenteret til at sende penge til en gæst før vedkommendes bekræftede reservations indtjekning, så længe det er en delvis refusion. Gæster kan sende penge til en vært før indtjekning, men de kan ikke anmode om penge fra en vært, før reservationen er startet.

Hvis en gæst annullerer sin reservation før indtjekning, og værten har accepteret en fuld refusion, kan enten gæsten eller værten iværksætte den:

  • Gæsten kan anmode om en fuld refusion fra værten i Løsningscenteret
  • Værten kan kontakte Airbnb for at få vores netværkssupportteam til at sende en fuld refusion til gæsten

Hvis indtjekningen for reservationen er overskredet

Både værter og gæster kan bruge Løsningscenteret til at sende penge til eller anmode om penge fra hinanden efter indtjekning.

Hvis en gæst annullerer sin reservation, og det er senere end tidspunktet for indtjekningen, kan værten sende en fuld refusion til gæsten i Løsningscenteret.

Hvis reservationen er et hotelophold

Løsningscenteret kan muligvis ikke bruges i forbindelse med nogle hotelophold. I disse tilfælde skal gæster på hotelophold og deres værter selv løse eventuelle pengerelaterede anmodninger.

Hjalp denne artikel?

Relaterede artikler

Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig