Juster, hvornår smartlås-koder er aktive
Early check-in, late checkout, a little extra time to make sure your guests don’t get locked out—you’re doing your part as a fantastic Host. With your smart lock connected to Airbnb, it’s easy to offer this flexibility for your guests, while also maintaining security for your space.
Adjusting the check-in or checkout time for your smart lock
You can change the check-in and checkout times for individual reservations so that your guests’ codes are active during their entire stay. When you update a guest’s check-in or checkout time, we’ll let them know that it’s changed.
Tip: You can change the check-in or checkout time directly from your messages with a guest or from the reservation details page.
Adjusting when smart lock codes expire
You can choose how long after checkout your guests’ codes expire to give them a little extra time. The default setting is for guests’ codes to expire 30 minutes after checkout. You can adjust this so that guests’ codes stay active from 15 minutes to 2 hours past your listing’s checkout time. Don’t worry: This extra time will never be shown to your guests.
Keep in mind that the extra time you choose applies to all reservations. If you only want the guest’s code for an individual reservation to be active outside of your listing’s check-in or checkout time, you’ll need to adjust the reservation’s check-in or checkout time.
Skift tidspunkt for, hvornår smartlåskoder er aktive til tidlig indtjekning eller sen udtjekning
- Gå til Reservationer
- Klik på Kommende for at finde kommende reservationer, eller klik på Aktuelt værtskab for at finde aktive reservationer
- Vælg den reservation, du vil ændre
- Klik på Rediger ud for Indtjekning eller Udtjekning
- Vælg et nyt tidspunkt, og klik på Gem
- Tryk på Profil og derefter på Skift til værtskab
- Gå til Reservationer
- Tryk på Kommende for at finde kommende reservationer, eller tryk på Aktuelt værtskab for at finde aktive reservationer
- Vælg den reservation, du vil ændre
- Tryk på Rediger ud for Indtjekning eller Udtjekning
- Vælg et nyt tidspunkt, og tryk på Gem
- Tryk på Profil og derefter på Skift til værtskab
- Gå til Reservationer
- Tryk på Kommende for at finde kommende reservationer, eller tryk på Aktuelt værtskab for at finde aktive reservationer
- Vælg den reservation, du vil ændre
- Tryk på Rediger ud for Indtjekning eller Udtjekning
- Vælg et nyt tidspunkt, og tryk på Gem
- Gå til Reservationer
- Tryk på Kommende for at finde kommende reservationer, eller tryk på Aktuelt værtskab for at finde aktive reservationer
- Vælg den reservation, du vil ændre
- Tryk på Rediger ud for Indtjekning eller Udtjekning
- Vælg et nyt tidspunkt, og tryk på Gem
Bemærk: Du vil ikke kunne vælge et nyt ind- eller udtjekningstidspunkt, der overlapper en anden reservations ind- eller udtjekningstidspunkt.
Skift tidspunkt for, hvornår smartlåskoder udløber efter udtjekning
- Gå til Opslag, og vælg det relevante opslag
- Klik på Ankomstguide, og vælg Indtjekningsmetode
- Klik på afsnittet Kode udløber
- Vælg ekstra tid, og klik på Gem
- Tryk på Profil og derefter på Skift til værtskab
- Tryk på Menu og derefter på Opslag
- Vælg det relevante opslag
- Tryk på Ankomstguide, og derefter på Indtjekningsmetode
- Tryk på afsnittet Kode udløber
- Vælg ekstra tid, og tryk på Gem
- Tryk på Profil og derefter på Skift til værtskab
- Tryk på Menu og derefter på Opslag
- Vælg det relevante opslag
- Tryk på Ankomstguide, og derefter på Indtjekningsmetode
- Tryk på afsnittet Kode udløber
- Vælg ekstra tid, og tryk på Gem
- Gå til Opslag, og vælg det relevante opslag
- Tryk på Ankomstguide, og derefter på Indtjekningsmetode
- Tryk på afsnittet Kode udløber
- Vælg ekstra tid, og tryk på Gem
Connecting your smart lock to Airbnb is only available to certain Hosts with listings in the US or Canada. Find out more about which Hosts are eligible to connect a smart lock to Airbnb.
Relaterede artikler
- Vejledninger
- Vejledninger
- Vejledninger