Vejledninger
Hvordan retter jeg opslagsfejl i softwareforbundne opslag?
Hvordan retter jeg opslagsfejl i softwareforbundne opslag?
Errors can sometimes happen while updating your listing via your software provider. To review the errors and fix them, log in to your Airbnb account using a desktop computer or the web browser on your mobile device. This feature isn’t available using the Airbnb app.
- Go to Listings
- Click or tap Fix Errors to review all errors
- Review the error type, error, and status to learn the necessary steps to resolve the issue
Note: For errors that can be fixed directly on Airbnb, click Fix to resolve the issue. For errors that need to be updated through your connected app, contact your software technical support team.
Hjalp denne artikel?
Relaterede artikler
Kan jeg redigere mine softwareforbundne opslagsoplysninger på Airbnb?
Redigering af opslagsoplysninger og anden indholdsadministration direkte på Airbnb afhænger af dine synkroniseringsindstillinger.Hvorfor kan gæster støde på bookingfejl ved et opslag, der er softwareforbundet?
Her er, hvad du har brug for at vide om bookingfejl for et softwareforbundet opslag.- Vært
Hvordan synkroniserer jeg opslag via software?
Du kan ændre dine synkroniseringsindstillinger via din PMS-/CM-software eller ved at bruge Airbnb.