Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Vejledninger

Sådan ved du, om din udbetalingsmetode virker

Det tager som regel mindre end syv arbejdsdage, før en ny udbetalingsmetode er klar til at modtage udbetalinger. Du kan finde bekræftelsestiden for hver udbetalingsmetode. Din udbetalingsmetode kan modtage udbetalinger, når den er blevet bekræftet.

Tjek din udbetalingsmetodes status

Tjek din udbetalingsmetode på computer

  1. Klik på Profil > Konto > Betalinger og udbetalinger
  2. Klik på Udbetalinger
  3. Tjek, om statussen ved siden af din udbetalingsmetode er Standard, Afventer, Fejl, eller om der ikke er angivet nogen status (hvilket betyder, at den er bekræftet, men ikke er din standardudbetalingsmetode)

Hvis der ikke er nogen status ved siden af din udbetalingsmetode

En udbetalingsmetode uden status ved siden af er blevet bekræftet og kan bruges til at modtage betaling, men den er ikke angivet som din standardudbetalingsmetode.

Hvis du vil have, at dine udbetalinger automatisk frigives til denne udbetalingsmetode, skal du sørge for at angive den som din standardudbetalingsmetode.

Hvis din udbetalingsmetodes status er Standard

En udbetalingsmetode, der kun har status som Standard, er blevet bekræftet, og dine udbetalinger, herunder dem fra anmodninger i Løsningscenteret, frigives automatisk til standardudbetalingsmetoden.

En udbetalingsmetode kan også have status som Standard og Afventer på samme tid, hvilket betyder, at den er i gang med at blive bekræftet. Når den er blevet bekræftet, bliver det din standardudbetalingsmetode.

Hvis din udbetalingsmetodes status er Afventer

Når en udbetalingsmetode Afventer, betyder det, at den er i gang med at blive bekræftet. Find ud af, hvor lang tid det tager, før hver udbetalingsmetode er bekræftet.

Vi sender en e-mail til dig, når din udbetalingsmetode er klar.

Hvis din udbetalingsmetodes status er Fejl

Nogle gange kan det være nødvendigt at opdatere en udbetalingsmetode eller tilføje flere oplysninger. Hvis en betalingsmetode ikke virker, kan du fjerne den og prøve at tilføje den igen eller tilføje en ny.

Sørg for, at de oplysninger, du har angivet, matcher de oplysninger, din bank eller betalingsudbyder har registreret om dig.

Hjalp denne artikel?

Relaterede artikler

Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig