En enklere refusionspolitik for Oplevelser for netværket
Highlights
Vi har opdateret vores gæsterefusionspolitik for Oplevelser
Gæster har nu 72 timer til at indberette problemer
Vi ved, at det er vigtigt for dig som vært for en oplevelse at kunne tilbyde dine gæster fantastisk gæstfrihed. Tidligere kunne en gæst, der havde et problem med en oplevelse, enten personligt eller online, anmode om en refusion når som helst efter oplevelsens afslutning.
Vi forstår, at det ikke er ideelt for værter, hvis der ikke er en tidsfrist for gæster til at indberette problemer, så vi opdaterer vores gæsterefusionspolitik for Oplevelser. Gæster har nu 72 timer efter en oplevelse til at indsende en refusionsanmodning, hvis der var et problem.
Vi har også forenklet sproget i politikken for at gøre det tydeligere. Politikkens indhold ændres ikke. Den opdaterede politik gælder for bookinger, der foretages den 15. juli 2022 eller derefter.
Få flere oplysninger ved at læse vores 2022-opdatering.
Highlights
Vi har opdateret vores gæsterefusionspolitik for Oplevelser
Gæster har nu 72 timer til at indberette problemer