Indtjekning
Indtjekning
Vi ønsker alle, at tingene skal gå problemfrit, uanset om det er, inden din rejse starter, eller når du allerede er i boligen. Hvis du har brug for at kontakte din vært, finde dine indtjekningsoplysninger eller fortælle os, at køkkenet ikke er rent ved ankomsten, kan du læse disse artikler, der kan hjælpe dig med at løse problemet. Vi passer på dig.
- Vejledninger
Koordinering af indtjekning med din vært
Ind- og udtjekning kan variere fra sted til sted. Send en besked til din vært for at få styr på tidspunkter og andre detaljer eller for at s… - Vejledninger
Her kan du finde dine indtjekningsinstruktioner
Du kan finde dine indtjekningsoplysninger i dine reservationsoplysninger. Vi sender dig også en e-mail med en reservationspåmindelse med dis… - Vejledninger
Din vært svarer ikke
Når du har en bekræftet reservation, finder du værtens telefonnummer i meddelelsestråden for din rejse. - Vejledninger
Hvis du har et problem under dit ophold
Hvis der opstår noget uventet under dit ophold, skal du først sende en besked til din vært for at drøfte en løsning. Værten kan sandsynligvi… - Vejledninger
Hvad skal du gøre, hvis boligen ikke er ren ved indtjekning?
Hvis du finder ud af, at stedet ikke er rent, hjælper vi dig med at løse problemet. - Vejledninger
Sådan kontakter du værter
Hvis du gerne vil vide mere om en bolig eller oplevelse, inden du booker, kan du sende en besked til værten på Airbnb. - Vejledninger
Del rejseoplysninger med andre gæster
Inviter dine gæster til at være medrejsende. Så har de adgang til rejseplanen fra deres Airbnb-konto. Ellers kan du videresende din rejsepla… - Vejledninger
Udskriv dine reservationsoplysninger
I dine reservationsoplysninger kan du udskrive eller gemme dem i PDF-format.