Sådan fungerer annulleringer
Sådan fungerer annulleringer
Nogle gange kommer der noget i vejen, og man bliver nødt til at annullere. Her kan du se, hvordan du kan annullere en reservation, finde ud af din refusion eller finde ud af, hvad du skal gøre, hvis noget ikke går som planlagt. Vi er klar til at hjælpe.
- Vejledninger
Sådan annullerer du din reservation af et overnatningssted
Du kan gå til dine rejser for at annullere eller ændre din reservation. - Vejledninger
Annullering under dit ophold
Vores politik for ombooking og refusion kan hjælpe med at dække situationer, hvor opslaget eller faciliteterne ikke er, som du forventede. - Vejledninger
Find annulleringspolitikken for din oplevelsesreservation
Refusionsbeløbet afhænger af værtens annulleringspolitik og det tidspunkt og den dato, du annullerer. - Vejledninger
Find dit refusionsbeløb før eller efter annullering
Refusionsbeløbet afhænger af annulleringspolitikken for din reservation, og hvornår du annullerer. - Vejledninger
Hvornår modtager du din refusion?
Refusioner udstedes næsten med det samme, og de fleste kommer inden for 15 dage, men for nogle betalingsmetoder og regioner kan det tage læn… - Vejledninger
Hvis din vært annullerer din reservation
Du modtager en fuld refusion, hvis din reservation annulleres af din vært. Hvis annulleringen sker inden for 30 dage før din indtjekning, hj… - Vejledninger
Hvis din vært annullerer din oplevelse
Hvis en vært er nødt til at annullere en oplevelse, får du straks besked, og du får fuld refusion.